Alla inlägg under februari 2014

Av Agnes Lundgren - 22 februari 2014 23:39

Hej!
Nu ska jag och min kompis snart hoppa i säng och vi ska då sova över vilket ni kanske förstog. Imorgon ska jag och Mathilda då som hon heter åka shoppa, tror inte att jag kommer att köpa någonting men det är ändå mysigt att bra gå och titta och prata. Ikväll har vi ärtigt en massa godis och pop corn. Vi har även tittat på en jätte läskig skräckfilm. Ses imorgon? inläggets fråga:
Var har/ska du göra i heljen
Kram Agnes??

Ser väldigt tröt ut men det är jag. haha?

Av Agnes Lundgren - 12 februari 2014 09:26

Hej!
Nu ska jag åka skidor men på ett anat ställe. Jag har det jätter bra. Hoppas att ni har det lika bra// Agnes

Av Agnes Lundgren - 6 februari 2014 18:57

Hej!
På söndag ska jag göra någonting speciellt jag ska åka till Sälen. Jag ska ditt med min familj min kompis Hanna och killar som går i min och Hanna klass. Kommer nog någon bild när jag kommer hem. Vi ska bo i en listan stuga och bara ha det skönt och åka skidor. Ha det bra// Agnes

Av Agnes Lundgren - 4 februari 2014 13:51

Hej!
Nu är jag i våran soffa jag är fortfarande sjuk och har feber tyvärr kan jag inte vara med på dom nationella pådriven idag. Jag är i soffan med min kanin och myser med henne. Kram Agnes ps jag kommer inte på någonting annat att skrivs om sp det blir bara såna här inlägg.

Av Agnes Lundgren - 4 februari 2014 11:25

Hej!
Nu ska jag bereta vad jag gör på morgonen.
1. Går och äter frukost och kollar på tv samtidigt
2. Sminkar mig
3. Klär på mig
4. Borstar tänderna
5. Går till bussen
Kram Agnes

Av Agnes Lundgren - 3 februari 2014 15:36

Om ni vill att jag ska göra videos här så tror jag inte att det kommer att bli så men jag har video fy me dör jag lägger ut videos ibland ni kan färja mig där. Kram Agnes

Av Agnes Lundgren - 3 februari 2014 15:34

Hej!??
Idag är jag sjuk. Jag har 38,5 graders feber ovh imorgon har jag nationella prov. Men jag får gå till skolan och vara med på nationella proven och sen åka hem igen.

Ful bild

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards