Alla inlägg under mars 2014

Av Agnes Lundgren - 5 mars 2014 11:20

Hej!
Nu har jag haft idrott och vi hade tipel boll det bar ganska kul och nu så ska jag gå och äta. Kram Agnes
Inläggets fråga: vilka dagar har ni idrott?

Av Agnes Lundgren - 4 mars 2014 22:11

Hej!
Nu börjar det med fotbollen för mig. Jag har spelat bandy mu på vintern men nu är den slut så nu börja jag med fotbollen. Vi har fotboll två gånger i veckan och jag tycker det är väldigt kul. Jag spelar på dom som är ett år äldre men det är för att jag har spelat med dom ett tag och vill inte byta lag för då blir det för lätt. Igår hade vi fys och det var kul. Kram Agnes?? Inläggets fråga: vad får ni i för sporter/sport?

Av Agnes Lundgren - 4 mars 2014 22:03

Hej!
Dom flästa har nig gått i skolan visa gå i sexan eller har gått i sexan, om ni har/gör det så vet ni hur mycket prov läxor och så vidare. Så jag hinner inte gör någonting mer en att jobba och träna. Jag har börjat spela fotboll nu. Under vinten så har jag spelar bandy och nu är det fotboll som gäller. Jag kan inte skriva så mycket men jag pker oftast väldigt mycket buss så kanske skulle kunna skriva blogg inlägg då eftersom att jag ibte har så mycket tid över och den tiden som blir över brukar jag vara med min familj, vänner och titta på tv? hoppas ni fattar varför jag inte kan ha skrivit sp mycket nu på det sista men har inte sp mycket tid det travintresset så långt tid men jag kan ju göra det på kvällen, raster eller på morgonen när jag äter frukost. Kram Agnes??
Inlägget fråga: vad gör ni efter skolan?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards