Alla inlägg under juli 2014

Av Agnes Lundgren - 14 juli 2014 15:05

Hej?
Nu ska jag, min kompis Eunilaine och hennes familj åka till en simhall och bada? vi ska vara där till klockan 19:00. Så det ska bli kul?

Inläggets fråga: vad brukar du göra när det är dåligt väder?

Mitt svar: jag brukar vara inne med kompisar, titta på någon bra film eller baka (det är bara några av sakerna jag brukar göra?

Av Agnes Lundgren - 13 juli 2014 00:09

Hej!
Nu har jag kommit tillbaka till videofyme för er som tittar på mig där. Eller för er som vill se mig när jag gör videos och inte bara på bilder eller när jag skriver. Men... Som oftast uppstår när man skriver/seger någonting om en speciell sak. Jag har ett nytt och då heter jag MittLivSomAgnes efter som att det ska handla om mitt liv och så är jag Agnes så det passar ganska bra om jag får sega det själv? det vara bara det jag ville sega så om ni vill se mig när jag gör videos så kolla på videofyme. För här kommer det inte upp videos. Det är om jag i te orkar fixa med ljus, jag kanske inte ser bra ut eller inte har tillgång till att göra videos helt enkelt. Kram till er

Inläggets fråga: vad heter ni,på videofyme eller youtube? (Om ni nu då har de)

Av Agnes Lundgren - 2 juli 2014 09:33

Hej!?
Nu ska jag till Liseberg med den bästa Mathilda. Vi åker buss nu och ska sedan vidare med tåg till Göteborg. Vi kommer ta 10:15 tåget så att vi är där runt 10:40 och så går vi från stationen till lieberg så är vi där 10:50 ungefär.

Vi kommer att springa direkt till Helix? (lite taggade tjejer sitter på bussen nu)

Inläggets fråga: hur många gånger har du varigt på Liseberg? Eller ska du ditt?

Mitt svar: jag har varigt på Liseberg 2 gånger 3 men den här. Och ska ditt när Hanna kommer hem ifrån Spaninen (nästa vecka).

Kramar och pussar till er alla??

Jag och Mathilda på bussen. NU KÖR VI!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards